1911Forum banner

Democraten overwegen wetsvoorstel om slachtoffers van misdrijven in staat te stellen wapenfabrikanten en -verkopers aan te klagen

2.2K views 59 replies 34 participants last post by  Jim Watson  
#1 ·
#3 ·
[Daar is niets communistisch aan.]
Denk je nog steeds dat er een vreedzame oplossing is?

Laten we een wet aannemen dat rechters aangeklaagd kunnen worden wanneer ze een crimineel vrijlaten die iemand vermoordt.
En klaag steden en dorpen aan voor wapenvrije zones wanneer ze gewond raken of een familielid wordt gedood omdat ze hun recht om in bepaalde plaatsen wapens te dragen, niet mogen uitoefenen.

#29 ·
View attachment 761387
De Partij van Poepers… regelmatige Don van de Dood - Cory Booker en zijn klootjesvolk van verliezers.
De zwakke partij is dood… ze hebben zichzelf gekookt met de Scamdemic en Hating Trump. Ze zijn zoooo niet de "Kool Kids!:p
ze zijn de "drink deze Kool-Aid" kinderen en hun schapen doen wat hen wordt verteld. Proost schapen

#5 ·
Ik ben zoooo... in de war.

Welk deel van de persoonlijke verantwoordelijkheid snappen D's gewoon niet? Het is altijd de schuld van de levenloze objecten en nooit van de persoon zelf.

De realiteit is dat ik wil dat deze clowns zulke rotzooi blijven doen, zodat de echte wereld ze ziet voor wat ze zijn... niet zo slim...

#12 ·
Ik ben zoooo… in de war.

Welk deel van de persoonlijke verantwoordelijkheid begrijpen D's gewoon niet? Het is altijd de schuld van de levenloze objecten en nooit van de echte persoon.

De realiteit is dat ik wil dat deze clowns dit soort onzin blijven doen, zodat de echte wereld ze ziet voor wat ze zijn... niet zo slim...
Ik heb het al vaak gezegd. Democraten weten precies wat ze doen. Het is opzettelijk en gepland. Ze hebben criminelen nodig om in het openbaar problemen te veroorzaken, chaos en angst te veroorzaken. Democraten hebben deze angst nodig, zodat ze het publiek in een roes kunnen brengen, zodat ze bereid zijn hun rechten op te geven en democraten aan de macht te kiezen met de valse boodschap dat democraten hen zullen redden door ongrondwettelijke wetten uit te vaardigen die inbreuk maken op rechten totdat die rechten volledig zijn uitgehold onder de valse boodschap van veiligheid. Zodra democraten dit doen, zullen ze in staat zijn de grondwet af te schaffen en hun communistische paradijs te creëren met alleen hen aan de macht om de bevolking te controleren.

#7 ·
Connecticut - Dateert uit de vroege jaren 1600. Thuisstaat van 'Founding Fathers' Ellsworth, Sherman en Johnson, onder anderen. Bijgenaamd, heel ironisch, de 'Constitution State'. Nu geleid door een verbazingwekkend assortiment van misleide imbecielen en nuttige idioten Democraten! Gouverneur Lamont, luitenant-gouverneur Bysiewicz, Senatoren Blumenthal & Murphy, 5 vertegenwoordigers waaronder deze:
Image
.... allemaal Democraten. Plus zowat elke andere staatspositie wordt bekleed door Democraten. Kun je echt iets anders verwachten? Het schokkende is dat er ĂĽberhaupt nog wapens zijn toegestaan. Iedereen die op dit late tijdstip nog steeds denkt dat je kunt samenleven in een samenleving met mensen die geloven en denken zoals deze mensen, is net zo misleid als zij, behalve op een heel naĂŻeve en dwaze manier.

#43 ·
Connecticut - Dateert uit de vroege jaren 1600. Thuisstaat van 'Founding Fathers' Ellsworth, Sherman en Johnson, onder anderen. Bijgenaamd, heel ironisch, de 'Constitution State'. Nu geleid door een verbazingwekkend assortiment van misleide imbecielen en bruikbare idioten-Democraten! Gov. Lamont, Lt. Gov. Bysiewicz, Senatoren Blumenthal & Murphy, 5 vertegenwoordigers waaronder deze:

View attachment 761388

.... allemaal Democraten. Plus zowat elke andere staatspositie wordt bekleed door Democraten. Kun je echt iets anders verwachten? Het schokkende is dat er ĂĽberhaupt nog wapens zijn toegestaan.

Iedereen die op dit late tijdstip nog steeds denkt dat je kunt samenleven in een samenleving met mensen die geloven en denken zoals deze mensen, is net zo misleid als zij, behalve op een heel naĂŻeve en dwaze manier.
Ik moet zeggen, je hebt een rare bende in het Congres.

#8 ·
Waarom geen wetsvoorstel aannemen dat mensen in staat stelt autofabrikanten aan te klagen wanneer hun voertuigen opzettelijk worden gebruikt om mensen in menigten neer te maaien?

Voertuigen die als wapen worden gebruikt, lijken een echt hoog aantal slachtoffers te hebben in tegenstelling tot een vuurwapen.

Neem bijvoorbeeld... de recente SUV-aanval in Vancouver.

#11 ·
Ik vraag me af wat er gebeurt als een van deze wetsvoorstellen onbedoeld alle wapenfabrikanten uit de markt zou zetten. Waar zouden de politie en het leger hun wapens vandaan halen? Ze zouden een uitzondering kunnen maken: maar heel weinig fabrikanten zouden kunnen leven van de beknotte business.

#19 ·
Ik vraag me af wat er gebeurt als een van deze wetsvoorstellen onbedoeld alle wapenfabrikanten uit de markt zou duwen. Waar zouden de politie en het leger hun wapens vandaan halen? Ze zouden een uitzondering kunnen maken: maar heel weinig fabrikanten zouden kunnen leven van de beknotte business.
Denk je echt dat het ze iets kan schelen? Kijk naar Engeland. Vrijwel alle fabrikanten van kleine wapens zijn verdwenen. Hun eigen leger kan zelfs geen fatsoenlijk in eigen land geproduceerd geweer meer inzetten, dus moeten ze kopen of contracteren met buitenlandse bedrijven.

En dan is er China, waar de enige wapenfabrikanten in handen zijn van of gecontroleerd worden door de overheid.

• Like
Reactions: FDM1
Save
#21 ·
Engeland is een woke nachtmerrie. Zelfs messenverbod.

Je kunt in Engeland geen "zwarte koffie" bestellen. Het is "koffie, zonder melk".

Ze zullen over minder dan 20 jaar een officiële islamitische natie zijn.
Geen grap... De jongens die het Zwitserse zakmes maken... je weet wel, het multitool-zakmes? Welnu, ze maken nu een versie die geen mes bevat, alleen voor plaatsen als Groot-Brittannië!! :geek:

#24 ·
Wat ze doen, is het gebied overspoelen. Het doel is om degenen die tegen het inbreuk maken op de grondwet zijn, zo druk bezig te houden met het bestrijden van alle voorstellen dat er iets doorheen glipt. Dan volgend jaar weer.

Save
#25 ·
Kunnen we rechters aanklagen omdat ze gewelddadige criminelen vroegtijdig vrijlaten wanneer de crimineel iemand vermoordt? Kunnen we Budweiser en Chevy aanklagen omdat een dronkenlap een krat van 18 Budweiser dronk en met zijn Chevy tegen de auto van een onschuldig gezin reed en hen doodde? Kunnen we Johnson Bats aanklagen omdat een schurk een ander persoon doodsloeg?

#28 · (Edited)
Je weet dat dit een geweldig punt naar voren brengt en de totale ineffectiviteit van de Republikeinen benadrukt - of tenminste wat tegenwoordig voor een Republikein doorgaat. De Democraten vallen constant aan. Goed of fout, dwaas of absurd, ze draaien constant wetsvoorstellen uit, op alle niveaus van de overheid, om hun agenda voorop te stellen en altijd vooruit te gaan. Republikeinen praten - en man, kunnen ze praten! - maar ze doen vrijwel niets.

Kijk maar naar onze huidige situatie: We hebben het Huis, de Senaat en het Witte Huis, en wat hebben ze gedaan, in termen van wetten, om de linkse agenda te ontsporen, of op zijn minst te vertragen??? Op dit moment, als ze alle drie hadden, zouden de linksen een hele reeks wetsvoorstellen hebben gehad om over te stemmen of te ondertekenen. Met uitzondering van misschien een handvol - en dat is een rek, weet ik - zijn de Republikeinen volledig gebrekkig en volkomen ontoereikend als het gaat om het opnemen tegen progressieve Democraten. In het tempo waarin we gaan, wetgevend, zullen ze weinig tot geen winst behalen bij de tussentijdse verkiezingen.
Communisten in de geschiedenis hebben deze beproefde methode gebruikt om een huidige regering omver te werpen. Dat heeft onze favoriete historische figuur van de democraten, Adolf Hitler, ook gedaan. Ze lijken zo veel van Adolf te houden dat ze zijn naam hebben opgenomen in hun favoriete tactiek van "projectie". Waarbij democraten vaak de projectietactiek hebben gebruikt om hun vijanden (zoals Donald Trump) Hitler te noemen, terwijl zij het zelf zijn die hem en zijn tactieken daadwerkelijk vereren. Net zoals ze Trump en MAGA-aanhangers de grootste bedreiging voor de democratie noemen, terwijl zij in werkelijkheid de binnenlandse vijanden van ons land en onze Republiek zijn.

Helaas worden veel mensen in ons land misleid door democraten en denken ze dat ze dom zijn en geloven ze ten onrechte dat democraten zwak zijn in de misdaad en wapens willen verbieden, alleen omdat ze denken dat dit de problemen van Amerika zal oplossen. Terwijl het precies het tegenovergestelde is. Democraten weten heel goed dat hun beleid misdaden niet zal stoppen. Ze doen het alleen om macht te verwerven om uiteindelijk onze Republiek omver te werpen. Dat is hun ware eindspel. Niet alleen het verbieden van wapens of het bevorderen van progressiviteit.
Mensen, havanajim en INV136 hebben hier gelijk in. Ik heb gisteravond een beetje van de toespraak van Trump bekeken. Republikeinen zouden in de hoek zijn gebleven en gewoon in een dronken waas hebben staan zwaaien als het niet voor Trump was geweest. Misschien waren we vergeten hoe we moesten vechten of gewoon de wil verloren, en natuurlijk is er hun bedrog! We lieten Trump al het zware werk doen... hij zal over een paar jaar uit zijn ambt zijn - en dan? De GOP moet ballen kweken, en snel! Ik geloof dat de GOP volledig geĂŻnfiltreerd is met dim/comms - we moeten van onze kont afblijven en dit onder controle krijgen.

Trump moet Vance en DeSantis of wie we daar ook willen hebben, opstoken. Hij heeft de wereld bewezen dat hij vanaf het begin is opgezet met afzettingen, valse processen, rotte rechters, de COVID-oplichting, tonnen donker $$$ en al het andere dat ze moesten verzinnen om hem te stoppen. Ik weet niet of Trumps ego het zal toelaten dat hij op tijd de schijnwerpers opgeeft? Hij heeft niets te verliezen - behalve zijn imperium, zijn nalatenschap en de toekomst van zijn familie! Maar we zullen zien of hij nu het juiste doet en de volgende generatie aan de macht helpt. Het oude oorlogspaard heeft het recht verdiend om over een paar jaar de zonsondergang in te rijden.

De GOP moet ballen kweken, en snel! Ik geloof dat de GOP geĂŻnfiltreerd is met dim/comms.
Ik dacht aan de Don Knotts-speech in de film "The Ghost and Mr. Chicken" en de hoon uit de peanut gallery - "That a boy Luther!" speech en wie we nog meer in de "rechter" vleugels zouden kunnen hebben waar we niets van weten.

Ik ben eindelijk betrokken geraakt bij "2024". Mijn staat is swing "blauw" (paars?) vanwege demografie en vakbonden.
Ik ben actief geworden om anderen te helpen hier betrokken te raken - niet omdat ik iemand was in het proces, maar omdat er een echte behoefte is voor ons om dat te doen. Ik had veel liever meer van de dingen gedaan die ik graag doe... niet betrokken raken bij de dingen die ik haat - politiek! We weten dat ze alles zullen doen en hebben gedaan om de macht te stelen en te behouden. Dat kunnen we niet laten gebeuren... opnieuw.

Misschien betrokken raken... vrijwilligerswerk op lokaal niveau en van daaruit verdergaan - tenzij we ons over willen geven aan deze luizen in minder dan 2 jaar? Trump probeert het schip te repareren - daar hebben we ons allemaal voor nodig.

#33 ·
Dit is een non-starter. Het schendt de PLCAA, waardoor de voorgestelde wetgeving dood is voordat deze zelfs maar van de grond komt.
Nou, de PLCAA is een enorm doelwit van de linkse anarchisten die we over het algemeen Democraten noemen... ja, die gasten! :geek:

Af en toe; ze kondigen hun voornemen aan om PLCAA in te trekken, slagen erin om wat wetgeving te starten in het ene of het andere huis, die over het algemeen mislukt... dan weer kondigen ze altijd aan "geen enkele andere industrie geniet zo'n immuniteit", wat onjuist en ondubbelzinnig onwaar is... Het houdt nooit op.

Hieronder staat slechts een kleine lijst van hun pogingen om PLCAA in te trekken. Ik heb het gegoogeld en het zou 20 pagina's met links op dit forum vullen. Het punt dat ik wil maken is dat PLCAA hun belangrijkste doelwit is boven alle wapenbeheersingswetten die ze willen aannemen. Probleem is dat de dag kan komen over 4, 8, 12 jaar dat ze beide huizen van het Congres en het Witte Huis controleren en we er dan flink aan zijn. Als je de links bekijkt, hebben ze dit de afgelopen 20 jaar herhaaldelijk geprobeerd.

.

#31 ·
Het betekent niet dat ze het niet zullen proberen. Het enige wat ze nodig hebben, is een vriendelijke rechter om te zeggen dat het oké is en dan jarenlang met beroepsprocedures doorbrengen... wachtend op een meer anti-wapen administratie in DC en het Congres.

Save
#34 ·
Eenvoudige oplossing. Betrek de Surgeon General erbij. Vuistvuurwapens zijn gevaarlijk, als ze verkeerd worden gebruikt, kunnen ze leiden tot gehoorverlies, momenten van vreugde, Glock-been en mogelijk overlijden. Dit heeft goed gewerkt voor de tabaksindustrie, die al jaren duizenden mensen per dag doodt. Omdat ik een pietje-precies ben, zou ik graag vergelijkbare waarschuwingen willen zien op honkbalknuppels, hamers, steakmessen, schroevendraaiers, auto's, Tide-pods, schoppen en sushi.

#35 ·
Ik herinner me de enorme belastingverhogingen op tabaksproducten jaren geleden, waarbij steden miljoenen uitgaven op basis van de stroom aan belastinggeld die naar hen toe zou vloeien. Een jaar later jammerden ze omdat mensen stopten met roken en de rivier opdroogde. Een paar dappere democraat-politici zeiden eigenlijk dat het meer om geld ging dan om gezondheid. Hetzelfde geldt voor wapenbeheersing, het gaat om controle, niet om gezondheid en veiligheid. Ik wacht nog steeds op wetgeving tegen autofabrikanten, brouwerijen, enz. Natuurlijk bezitten ze veel meer politici.

#42 ·
Dit opent de deur voor autofabrikanten om te worden aangeklaagd voor crimineel misbruik van een voertuig, messenfabrikanten, enz., de lijst gaat maar door. Het ontbreekt niet alleen ernstig aan logica, waar houdt het op?

Save
You have insufficient privileges to reply here.