Ik heb net een nieuwe Garrison 1911 met 5-inch loop .45 ACP in SS gekregen. Ik heb net mijn tweede nieuw online gekochte OWB-holster teruggestuurd. Duimriemen kwamen niet overeen omdat de riem te kort was. Erger nog, bij het trekken van het pistool uit het holster in de gespannen en vergrendelde positie, schuurde / haakte de veiligheid op het holster en bewoog de veiligheid naar de vuurpositie. Niet goed. Veel fabrikanten stellen dat hun holsters passen bij mijn merk en model. Dat doen ze niet.
Als je hetzelfde pistool hebt als ik net heb gekocht en ook een OWB leren holster hebt gekocht dat naar behoren functioneert, zou je me dan de merk- en modelnummer willen vertellen?
Ik ben rechtshandig. Ik geef de voorkeur aan een riemlus OWB leren holster met volledige diepte, maar een die een centimeter van de loop onderaan uitsteekt, is OK. Het kan met of zonder duimriem zijn. Niet geĂŻnteresseerd in polyethyleen of vergrendelende LEO-holsters. Uw advies wordt zeer gewaardeerd.
Als je hetzelfde pistool hebt als ik net heb gekocht en ook een OWB leren holster hebt gekocht dat naar behoren functioneert, zou je me dan de merk- en modelnummer willen vertellen?
Ik ben rechtshandig. Ik geef de voorkeur aan een riemlus OWB leren holster met volledige diepte, maar een die een centimeter van de loop onderaan uitsteekt, is OK. Het kan met of zonder duimriem zijn. Niet geĂŻnteresseerd in polyethyleen of vergrendelende LEO-holsters. Uw advies wordt zeer gewaardeerd.