Wat is je favoriete LGS en wat vind je er leuk aan? De mijne is een pandjeshuis dat ook een wapen- en jachtwinkel is. Het is Dewey's Pawn Shop in Greenville, SC. Ik heb helemaal geen band met de winkel. Gewoon een klant van lange tijd. Ze hebben een enorme selectie wapens, zowel nieuw als gebruikt. Geweren, shotguns en handvuurwapens. Omdat het een pandjeshuis is, kopen ze veel wapens en hebben ze meestal een goede selectie gebruikte en vintage handvuurwapens, wat me het meest interesseert. Ze hebben een grote selectie pistolen en revolvers. Hier heb ik net mijn gebruikte, als nieuwe Springfield Armory Range Officer .45 Target gekocht. Het is een van de originele modellen die de naam Range Officer nergens op het wapen heeft staan. Zoals bij elk pandjeshuis krijg je meestal betere deals bij het kopen dan bij het verkopen. Hoewel ik soms wel eens spullen met ze ruil als het iets is dat ik niet meer wil. Ik heb een aantal echt mooie vintage handvuurwapens gekocht, zoals een Browning Hi Power en andere. De Hi Power was bijna nieuwstaat, behalve dat hij een vervangende loop had. We hebben ook een PSA-winkel in Greenville en ze hebben meestal wel wat aanbiedingen voor nieuwe wapens, maar ik vind het leuk om aanbiedingen te krijgen voor gebruikte wapens. Ik kreeg de SA Range Officer voor $675 met koffer en reservemagazijn en zoals ik al zei, het is als een nieuw wapen. Het is een full-service winkel met ook een eigen wapensmid. Als je ooit in Greenville, SC bent, ga dan eens langs, ze zitten aan Augusta Rd.