1911Forum banner
41 - 59 of 59 Posts
Bah, bah, een pistool met slagpin. Ik ben dol op HK-handvuurwapens (ik heb er 7), maar ik hou niet van pistolen met slagpin. Als er geen hamer op zit, wil ik het niet. Ik zou het veel liever hebben gehad als ze de P30 wat liefde hadden getoond met nieuwe modellen en een schroefdraadloop uit de fabriek. (Ja, je kunt een schroefdraadloop kopen, maar je kunt er geen uit de fabriek krijgen).
Mijn EDC is een P30SK en ik ben er helemaal weg van. Past als een handschoen in mijn hand, schiet geweldig en is erg nauwkeurig voor zijn formaat.

Serieuze vraag, ben ik verondersteld te denken dat HK een "knap" pistool is? Ik weet dat ik verondersteld word te denken dat Glocks en HiPoints afschuwelijk zijn.

Niet voor die prijs. Zelfs ik zou liever de $400 in mijn zak steken en gewoon die vervelende greephoek verdragen.

Als HK het voor dezelfde prijs als een Glock zou verkopen? Dan zouden ze Gaston's lunch opeten.
Uw Sig p365 van een of andere smaak was een van de vele pistolen waarvoor ik een week of zo geleden werd uitgenodigd om mee te schieten. Ik vind het nog steeds een raar klein pistool, maar ik vind het leuker dan de Gluger.

Ik krijg Glocks goedkoop, vaak gratis... maar ik zou meer betalen voor de Glock (in tegenstelling tot de HK).

Serieuze vraag, ben ik verondersteld te denken dat HK een "knap" pistool is?
Ik heb zitten denken hoe ik dit moet beantwoorden door echte vrouwen om me heen te beschrijven die ik ongelooflijk aantrekkelijk vind en die totaal verschillend zijn in hun gezichten, lichamen en gedrag, maar ik kan de woorden niet vinden.
Ja, je wordt verondersteld te denken dat HK een knap pistool is, omdat het dat is. Glocks zien er ook geweldig uit.
Uw Sig p365 van een of andere smaak was een van de vele pistolen waarvoor ik een week of zo geleden was uitgenodigd om mee te schieten. Ik vind het nog steeds een raar klein pistool, maar ik vind het leuker dan de Gluger.
Ik vind de p365 een geweldige schutter.
Jammer - de Vp9sk is een geweldig pistool.
Ik heb altijd gedacht dat het te hoog was voor een subcompact.

het is geen subcompact.
Ah, misschien is dat de reden. Ik dacht altijd dat SK subcompact betekende, aangezien compact in het Duits met een k begint.

Ik weet het niet - je hebt gelijk, mensen willen het allemaal een subcompact noemen en vallen over elkaar heen om uit te leggen hoe het groter is dan een lol.

Het is een solide compact pistool dat eerlijk gezegd als een full size schiet.
Ik heb absoluut vertrouwen in deze en vind ze gemakkelijk om goed mee te schieten.
Ik schiet met de pinky do dad op de magazijnen, maar dit is het pistool met een vlak magazijn.
Geweldige pistolen.
Behoren tot mijn favorieten.

Dit zijn veel grotere pistolen dan bijvoorbeeld de p365 en schieten ook zo.

Serieuze vraag, moet ik denken dat HK een "goed uitziend" pistool is? Ik weet dat ik moet denken dat Glocks en HiPoints afschuwelijk zijn.
Is er ooit een goed uitziend polymeer pistool geweest?
Ze zijn allemaal hoekig en lelijk.

Kygunco heeft me te pakken gekregen voor een van hun fabrieksfouten HK P30's die ik een paar dagen geleden had. Het is een 17-schots 9 mm die een loop heeft van minder dan 4 inch, maar sommige leren cookie cutter holsters die erin passen van bijvoorbeeld Galco passen ook op een 4 inch XD .45. Het lijkt erop dat ze niet alleen lelijk zijn, maar ook te groot voor een 9 mm.

Discussion starter · #51 ·
Is er ooit een goed uitziend polymeerpistool geweest?
Ze zijn allemaal hoekig en lelijk...
Sommige wel, maar sommige niet. Bovendien zijn polymeer pistolen bedoeld voor nut en dat is waar ze oudere metalen pistolen ver achter zich laten qua betrouwbaarheid en duurzaamheid. Maar dat wist je natuurlijk al. :)

Ik voel de liefde niet. Het is nog steeds een zwak wapen in vergelijking met de machtige USP.
Ik vind je manier van denken leuk. Ik ben een 1911-diehard, hou niet van plastic en heb geen behoefte aan slagpinsystemen, maar heb me overgegeven en een USP45T gekocht... ben er dol op, zo erg zelfs dat ik hem zal dragen als ik naar steden met veel criminaliteit moet, omdat hij lichter aanvoelt met 1 reservemagazijn ten opzichte van een 1911 met 2 reservemagazijnen om de capaciteit te evenaren. Het voelt als een 9 in plaats van een 45 en de matchtrekker is beter dan sommige 1911's die ik heb moeten repareren.

het is geen subcompact.
HK zegt dat wel. Nogmaals, @YVK heeft gelijk, in beide opzichten (ze noemen het een subcompact, maar het is wellicht te hoog om een subcompact te zijn).

Image

• Like
Reactions: YVK
Het is HK's ontwerp. Ze kunnen het een subcompact of mini compact of quasi compact noemen, wat ze willen. Het is een subcompact in vergelijking met de andere HK-modellen.

Ik wist niet welke kant ik dit draadje verder op moest sturen. Eén richting zou zijn geweest om @Archer, @Boge, @fnfalman, @Hammer67 en @trbnt uit te nodigen (ik hoop dat jullie allemaal mijn inspanning voor alfabetische ordening waarderen) om een ​​taskforce te vormen over de definitie van pistoolmaten. Zodat we het kunnen indienen bij Merriam Webster. De tweede optie was om te blijven praten over deze gen 2 VP9's, bijvoorbeeld hoe meh de nieuwe basepads passen versus gen 1 VP9

In plaats daarvan zou ik gewoon dit zeggen: na 10 minuten met VP9 en VP9-B te hebben gespeeld in mijn LGS vandaag, hoop ik echt dat A1's knopversies hebben.

Discussion starter · #58 ·
Het enige dat ik niet leuk vind aan de VP9 is de duizelingwekkend complexe totale demontage van de ontvanger voor diepe/reinigende vervanging van onderdelen. Je moet bijna een Wernher von Braun-niveau van technische intelligentie hebben om het te doen! :oops:

In plaats daarvan zou ik gewoon dit zeggen: na 10 minuten met VP9 en VP9-B te hebben gespeeld in mijn LGS vandaag, hoop ik echt dat A1's knopversies hebben.
Hoewel ik de pedaalontgrendelingen op de meeste HK's leuk vind, is de knop op de VP-serie zeer goed uitgevoerd.

41 - 59 of 59 Posts