Uw Sig p365 van een of andere smaak was een van de vele pistolen waarvoor ik een week of zo geleden werd uitgenodigd om mee te schieten. Ik vind het nog steeds een raar klein pistool, maar ik vind het leuker dan de Gluger.Niet voor die prijs. Zelfs ik zou liever de $400 in mijn zak steken en gewoon die vervelende greephoek verdragen.
Als HK het voor dezelfde prijs als een Glock zou verkopen? Dan zouden ze Gaston's lunch opeten.
Jammer - de Vp9sk is een geweldig pistool.Het woord is dat HK stopt met de legacy VP9 en VP9sk, en deze nieuwe pistolen zijn het.
Ik heb zitten denken hoe ik dit moet beantwoorden door echte vrouwen om me heen te beschrijven die ik ongelooflijk aantrekkelijk vind en die totaal verschillend zijn in hun gezichten, lichamen en gedrag, maar ik kan de woorden niet vinden.Serieuze vraag, ben ik verondersteld te denken dat HK een "knap" pistool is?
Ik vind de p365 een geweldige schutter.Uw Sig p365 van een of andere smaak was een van de vele pistolen waarvoor ik een week of zo geleden was uitgenodigd om mee te schieten. Ik vind het nog steeds een raar klein pistool, maar ik vind het leuker dan de Gluger.
Ik heb altijd gedacht dat het te hoog was voor een subcompact.Jammer - de Vp9sk is een geweldig pistool.
Het is geen subcompact.Ik heb altijd gedacht dat hij te hoog was voor een subcompact.
Ah, misschien is dat de reden. Ik dacht altijd dat SK subcompact betekende, aangezien compact in het Duits met een k begint.het is geen subcompact.
Is er ooit een goed uitziend polymeer pistool geweest?Serieuze vraag, moet ik denken dat HK een "goed uitziend" pistool is? Ik weet dat ik moet denken dat Glocks en HiPoints afschuwelijk zijn.
Sommige wel, maar sommige niet. Bovendien zijn polymeer pistolen bedoeld voor nut en dat is waar ze oudere metalen pistolen ver achter zich laten qua betrouwbaarheid en duurzaamheid. Maar dat wist je natuurlijk al.Is er ooit een goed uitziend polymeerpistool geweest?
Ze zijn allemaal hoekig en lelijk...
Ik vind je manier van denken leuk. Ik ben een 1911-diehard, hou niet van plastic en heb geen behoefte aan slagpinsystemen, maar heb me overgegeven en een USP45T gekocht... ben er dol op, zo erg zelfs dat ik hem zal dragen als ik naar steden met veel criminaliteit moet, omdat hij lichter aanvoelt met 1 reservemagazijn ten opzichte van een 1911 met 2 reservemagazijnen om de capaciteit te evenaren. Het voelt als een 9 in plaats van een 45 en de matchtrekker is beter dan sommige 1911's die ik heb moeten repareren.Ik voel de liefde niet. Het is nog steeds een zwak wapen in vergelijking met de machtige USP.
HK zegt dat wel. Nogmaals, @YVK heeft gelijk, in beide opzichten (ze noemen het een subcompact, maar het is wellicht te hoog om een subcompact te zijn).het is geen subcompact.
HK zegt dat. Nogmaals, @YVK heeft gelijk, in beide opzichten (ze noemen het een subcompact, maar het is aantoonbaar te hoog om een subcompact te zijn)
View attachment 748516
Hk is met deze puinhoop begonnen..Mensen willen het allemaal een subcompact noemen en vallen over zichzelf heen om uit te leggen hoe het groter is dan een lol.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. De VP9SK is absoluut geclassificeerd als een "sub-kompakt".het is geen subcompact.
Hoewel ik de pedaalontgrendelingen op de meeste HK's leuk vind, is de knop op de VP-serie zeer goed uitgevoerd.In plaats daarvan zou ik gewoon dit zeggen: na 10 minuten met VP9 en VP9-B te hebben gespeeld in mijn LGS vandaag, hoop ik echt dat A1's knopversies hebben.