1911Forum banner

Problemen met de Springfield-garnizoensmacht?

27K views 93 replies 44 participants last post by  Andylate  
#1 ·
Hoeveel mensen hebben problemen ervaren met een Springfield Garrison die je bezit?

Ik vraag dit omdat ik het gevoel heb dat de Garrison een van de beste waardes is voor wat je betaalt in 1911's.

Sommige mensen hebben echter problemen met ze gemeld. Maar mijn indruk is dat deze problemen met 9 mm pistolen zijn.

Ik vraag me gewoon af hoeveel mensen problemen hebben ervaren met hun Garrison, en welk kaliber het was.

#3 ·
Ik heb twee geblauwde Garrisons, één in 9 mm en één in .45, en geen van beide heeft me ooit problemen of hoofdpijn bezorgd, punt. Ik heb de veren in de 9 mm vervangen, en bij beide heb ik de schroeven, bussen en grepen vervangen door grepen met een "normale" breedte. Verder niets. Ik schiet er regelmatig mee en geniet van beide. Ik heb ook een .38 Super loop voor de 9 mm geplaatst, en die heeft me ook geen problemen bezorgd in die kamer. Ik ben er erg blij mee.

#7 ·
Heb mijn 45 ss sinds juli 2022. Geen problemen. Het enige wat ik heb gedaan is het vuur eruit schieten, grondig schoonmaken en oliën. Geen ammunitie drama van welk merk dan ook. Geef zelf de voorkeur aan specifieke merken zoals bepaalde Federal, Defender, Precision One en gebruik Sierra jhp 185 als een goedkope lage korrel voor de praktijk. Speer gold dot 200 grain is mijn carry spul. Rd count misschien een 1k.
Image

Image

#81 ·
Unfortunately mine had to go back to the factory for fitting issues that resulted in poor function .Springfield fixed it up under warranty and yes it is a 9mm .
Today it runs pretty well
Ik heb de mijne net naar SA gestuurd omdat de slede vast kwam te zitten. Gloednieuw, problemen bij het eerste magazijn. Hoe lang duurde het voordat het terugkwam van SA?

#10 ·
Springfield Armory bouwt al sinds 1985 1911's. Welke problemen hoort u precies?

#11 · (Edited)
Ik HOU van mijn geblauwde 45ACP

Mijn draad...
https://www.1911forum.com/threads/my-new-45acp-garrison.1058650/#replies

Ik heb hem flink gebruikt, waardoor hij te heet werd om aan te raken, er echt misbruik van gemaakt.
Het is geweldig geweest

Ik ben langzaam een aantal onderdelen aan het upgraden

Image

Image

verving de smalle grepen/greephulzen
vervang de uitwerper door WILSONCOMBAT kogelvrij
Vervangen de slede-stop met een EGW
C & S hamer/sear/disc.
Dawson smalle fiber vizier
Chen Magwell

#12 ·
Ik heb verschillende Springfield Armory pistolen gehad, maar geen Garrison. Allemaal hebben ze goed gewerkt en geen problemen veroorzaakt. Dit omvat mijn enkele 9 mm, een roestvrijstalen Loaded Target. Mijn enige probleem met SA is dat ik niet van dunne grepen houd, en hun "standaard" greep is iets dikker dan wat ik als standaarddikte beschouw, dus ik verander de grepen.

De Loaded Target heeft momenteel Hogue Extreme G10 grepen die in combinatie met de G10 veerkamer een magazijnbak vormen.

#14 ·
Mijn 9mm Garrison is een van mijn favoriete pistolen ooit, loopt als een droom. Zelfs andere mensen die ik ermee heb laten schieten, hebben er opmerkingen over gemaakt. Mijn enige punt van kritiek, en het is een heel klein punt, is dat ik de voorkeur zou geven aan een rood fiber vizier aan de voorkant en een zwart vizier aan de achterkant, aangezien ik er meestal doelen mee schiet, maar dat is slechts een kleine uitgave en tijd om het op te lossen wanneer ik eraan toekom.

#18 ·
Mijn 9mm Garrison is een van mijn favoriete pistolen ooit, loopt als een droom. Zelfs andere mensen die ik ermee heb laten schieten, hebben er opmerkingen over gemaakt. Mijn enige punt van kritiek, en het is een heel klein punt, is dat ik de voorkeur zou geven aan een rood fiber vizier aan de voorkant en een zwart gemaakte achtervizier, omdat ik er voornamelijk op doelen mee schiet, maar dat zijn slechts kleine kosten en tijd om het te repareren wanneer ik eraan toekom.
View attachment 703110
Waar heb je de grepen vandaan?
Erg cool.

#15 ·
Mijn .45 Garrison is vanaf dag één vlekkeloos geweest. Ik geef meestal de voorkeur aan dunne grepen op mijn 1911's, maar met de dunne grepen op de Garrison lijk ik een beetje naar links te schieten. Ik vraag me af of het pistool in mijn hand draait? Ik denk er ook over om de bussen te vervangen en over te stappen op grepen met een standaarddikte. Ik heb ook het vizier achter vervangen door een U-inkeping en het voorvizier vervangen door een Novak mega dot.

#22 ·
De mijne was een stuk schroot, direct uit de doos. Hij is onderweg terug van SA, zoals we spreken, voor de 2e keer in 2 maanden. Een uur na aankoop stuurde ik hem terug naar SA, zo vast zat hij dat ik de slede niet kon bewegen. Magazijnen wilden niet laden, nu is het vizier eraf gevallen en de extractor is kapot gegaan, dit alles met een gloednieuwe Garrison. Oh ja, en mijn nieuwe SA-35 hoogtepunt is ook een tegenvaller, verkeerd vizier, tenzij je op de grond schoot en het magazijn rammelt als een kinderspeeltje. Denk er goed over na om een SA te kopen.

#23 ·
Dat is een ongelukkige situatie. Op de Garrison, welk kaliber? De reden dat er gevraagd wordt is dat van de twee modellen 9 of 45, de 45's voor het grootste deel een goede staat van dienst hebben gehad. De 9m's hebben wat problemen gehad en er is een bericht specifiek voor wat dat was. Ik bezit 4 sa producten xdm 45xds9m, ronin 9m en garrison ss 45, allemaal zonder problemen. Ik kan het irritante aspect begrijpen van ja, een gloednieuw pistool dat faalt. Van mijn 10 pistolen slechts 1 probleem met mijn savage 1911 45 (het is opgelost) en een geweldig pistool. Laat dit je niet tegenhouden op sa, het gebeurt met veel merken. :)

#24 ·
Ik kocht de mijne in .45 afgelopen augustus. Momenteel op 1.303 patronen, waarvan ongeveer de helft Federal AE 230 was, de rest JHP van verschillende typen.

Ik kocht dit pistool (mijn eerste en enige 1911) om te gebruiken voor Bowling Pin-competities. Ik wilde ook de "1911-ervaring" hebben, na bijna uitsluitend striker polymer pistolen te hebben geschoten. Als gepensioneerde OCD-ingenieur vond ik het erg leuk om ermee te knutselen. Ik ontdekte al snel het plezier van het verwisselen van onderdelen en realiseerde me toen de knock-on effecten van het systeem. Ik realiseer me dat ik het gewoon had kunnen laten zoals het was, maar dat zou niet gebeuren. Ik houd een vrij gedetailleerd logboek bij van wat ik heb veranderd, maar ik zou me schamen om het te delen. :)

Het pistool is betrouwbaar geweest, behalve de af en toe voorkomende voedingsstoringen bij het gebruik van holle punt munitie. Ik heb dit voorjaar meerdere maanden besteed aan het diagnosticeren van dit probleem en na dat proces werkt het pistool nu zowel FMJ als HP zonder problemen. Als ik één ding zou moeten kiezen dat het meest heeft bijgedragen aan het oplossen van het probleem, dan was het de montage van een EGW magazinevanger met een hogere plank.

#26 ·
Laatste nieuws over mijn POS Garrisson ging voor de derde keer terug naar SA. Heb hem teruggekregen met dezelfde uitwerp problemen, ze hebben niets gedaan om de uitwerp problemen op te lossen O MAAR ZE HEBBEN DE ONDERKANT VAN DE SLEDE GEPOLIJST (***) kocht deze kazerne in oktober, heb hem in totaal 9 dagen in mijn bezit gehad, de rest had FEDEX en SA. JA een beetje teleurgesteld in SA ik weet zeker dat ik een hartverwarmende excuus zal krijgen voor alle wapen problemen. VROLIJK KERSTFEEST

#28 ·
Ik zou hier serieus naar kijken. Het is heel gemakkelijk om te doen. Ik raad aan om de extractor en de slagpin en de gaten waar ze in de slede gaan schoon te maken. Moest dit doen op mijn kimber eclipse 10mm loste mijn probleem op.
Als elke fabriek de arbeidskosten zou besteden om de extractor aan te passen, zou de 1911 niet de "onbetrouwbare" reputatie hebben die hij krijgt.

dit is zo eenvoudig te doen, en zoveel grote fabrikanten passen het niet aan.

erin slaan en zo snel mogelijk verzenden is het woord van de dag
:(

#29 ·
Ik kocht mijn 9mm Garrison vorig voorjaar. De veerstekker zat vast op de stofkap, dus ik kreeg meteen een RA en stuurde hem terug naar SA. SA heeft het vastzittende probleem opgelost en de slede opnieuw geblauwd. Sindsdien loopt hij 100% en het is een van mijn beste 1911's. Nauwkeurig en volledig betrouwbaar. Ik heb de SS vervangen door een Wilson BP, stalen EB-slagpin en 12# terugslagveer. Ik ben er dol op en het is zo mild om 9 mm te schieten, ik giechel elke keer als ik er een magazijn doorheen haal.

Ik heb hem gebruikt als basis voor een NHC Super-build en kijk ernaar uit om hem dit voorjaar terug te krijgen.

#49 ·
Ik heb verschillende Springfield 1911's gehad, maar geen Garrison. Deze pistool ziet er voor mij uit als een slim functiepakket. Ik heb het aan verschillende mensen voorgesteld die vroegen wat een goede eerste 1911 zou zijn.
Ik kan niet bedenken waar ik mijn vragen over de Garrison moet plaatsen. Ik ben nieuw op deze site en nieuw met 1911's.

Ik heb nog nooit een 1911 gehad in welk kaliber dan ook, maar ik denk erover om een roestvrijstalen 5" Garrison in .45 cal te kopen. Geweldig uitziend pistool! Mijn vragen gaan over de Garrison-vizieren. Vinden de eigenaren van dit pistool de vizieren geschikt voor algemeen doel schieten? Kan de slede worden gerekt door het vizier aan iets als een riem of holster te haken? Zijn Springfield-vizieruitsparingen gepatenteerd? Maken bekende vizierfabrikanten vizieren specifiek voor Springfield 1911's?

Dank u!